Monday, 1 February 2016

Pengubat Kedukaan.

Assalammualaikum.

Selamat Pagi.  Bukan apa , mata xboleh lelap.  Banyak benda yg xselesai lgi.  Waduh2 . Ringkasan mengajar , Fail maklumat , tempahan.  I'm so busy . Tapi xpa , semua benda ni lha yg dapat melupakan seketika masalah yg ada. * Peace - Buat Senyum Manja *   Hahaha . Ha ! Tajuk kat atas tu " PENGUBAT KEDUKAAN "  Aicehhh.  Bunyi mcm pasrah ja kan ?? Hahaha.  Xlha , Hanya nak luahkan apa yg terpendam.  Nak luah kat sapa lgi kan ,?  So , amik kputusan, nak aktifkan balik diari harian ni.  =) .

Walaupun apa jua masalah sekalipun , kita kena cuba.  Nak tau cuba apa ? * angkat kening *   Hahaha.  You must try too forget all about that . Boleh ? Yg tu yg payah sebenarnya . Tapi xpa . Kena cuba lupa , and you must move on . * kata kat diri sendiri sebenarnya * Hihihi.  Pengubat segala yg berlaku sudah semestinya Ingat Allah.  Banyakkan berdoa.  Allah dah atur semua ni.  Kita kena terima.  Ada hikmah disebaliknya.  Mungkin Allah nak tunjuk kebenaran awal , supaya kita xterlalu sakit.  Right ?   . Bersyukur dan redha dgn apa yg berlaku . Allah sebaik2 perancangan.  Belajar untuk senyum kembali =)

Tudia , punya panjang baru nk masuk point.  Hahaha.



Wajah anak2 ni lha pengubat segalanya . Dengan karenah depa . Kadang2 nk marah pun xjadi sbb depa buat muka comeyy.  Hari2 ada ja ," Cikgu2 , kelmarin kan ......" " cikguuuu , nak makan....." . Hehe . 



Elok sangat . Cikgu + Anak Murid suka selfie.  HAHAHA.  Senyumanku itu sangat berharga . Mungkin nanti dah xboleh tengok aku senyum kan ? 

Itulah kisahnyaaaa.  Harap Hati ni akn selalu tabah , sebab SITI NUR KAMALIAH seorg yg tabahh.  *Cahaya Kesempurnaan * . Akn berusaha untuk mnjadi yg sempurna dalam hidup ni.  Banyak lgi liku2 kehidupan yg akn aku lalui.  * senyum sokmo * .=) . 

P/ S : Terima kasih kepada insan yg datang & Pergi dari hidupku ini . Aliah bljar bnyak perkara dari kamu semua . 

Mohon maaf andai ada yg terasa dengan sikap aliah ni.  Terguris hati dgn percakapan Aliah .