Friday, 13 December 2013

Ukwah Fillah Till Jannah :D

Sahabat .....
Di sinilah bermulanya pertemuan kita ..
Dengan harapan yang menggunung ..
Kita datang untuk mengejar ilmu .. Demi kejayaan itu .. 

MMKM .....
Menjadi lambang persahabatan kita .. 
Suka , Duka , Senyum tawa , Kita harungi bersama ..
SPM telah kita lalui bersama .. 
Kini , Kita terus berusaha untuk mencapai matlamat kita ..:D

Rindu weyh dekat hampa semua .. bila boleh jumpa pulak nyer ? .. 
lepas ni mesti payah nak jumpa kan . ada yang nak cari kerja , yang nak sambung STAM ,STPM .. ada jugak yang nak masuk Universiti terus .. eh ? xlupa jugak , mesti ada yang dok tunggu STP kan ? .. ( Sijil Tunggu Peminangan ) .. Hihi .. lawak ja .. walaupun bru berpisah tak sampai sebulan .. tapi rindu dalam hati ni mebuak,buak nak jumpa hampa .. nak sembang , gosip , usya org , melawak  sama,sama ..  Hehe .. Hope hampa xlupa aku .. kayh ? ..  :D .. memang tak terkira lha memori kita sepanjang 5 tahun dekat MMKM 
 .. kalau Aliah ada buat salah kat hampa ka , apa ka .. sori tau .. kita kawan selamanya tau ? .. Sayang korang ..  Kenangan bersama sentiasa dalam memori Aliah & jugak memori kamera dan handset .. hehe .. BEST MEMORI WITH PROGRESIF STUDENT :') . 


Detik Terakhir Hari Persekolahan .. ^^


* HA ! karya seni 5 Ekonomi .. Haha .. kreatif tau kami ni . sampai baju pun jadi mangsa *





 * Masa dalam dewan peperiksaan .. semua tekun ja jawab bahasa arab (last paper for SPM ).. terbaikk ! *




* Bergambar sebelum melangkah keluar dari MMKM *.. Selamat Tinggal MMKM :( * 




*  Bersama Ustaz Hilmi .. ustaz yang mengajar dari form 1 hingga form 4 .. Walaupun masa form 5 ustaz xmengajar kami .. tapi kami rapat dengan ustaz .. teringat kenangan buat aktiviti dari form 1 hingga form 4 dengan ustaz .. BEST SANGAT ! :')  *



* Hadiah yang  Aliah dapat masa jamuan kelas .. Bnyak x ? *cering jaa* . :) .. Thanks kepada orang yang bagi hadiah nih .. Aliah simpan dalam muzium dah ;) * .. 

Best Kan kenangan kita ? memang banyak gambar dalam PC nih .. tapi xupload semua la , kalau tak , jenoh entry ni penuh dengan gambar .. Hihi .. Lain kali kalau rajin , Aliah upload lain .. :) .. Semoga Persahabatan kita kekal abadi selamanya .. Ukhwah Fillah Till Jannah .. in shaa Allah :D .. 



Post a Comment